• Type:
  • Genre:
  • Duration:
  • Average Rating:

Общо 171 пешеходци и 66 шофьори са глобени за неправилно пресичане или отнемане на предимство в столицата за периода 13-30 ноември

Общо 171 пешеходци и 66 водачи на автомобили са глобени в столицата за неправилно пресичане или отнемане на предимство на пешеходци в периода от 13 до 30 ноември. Това съобщи на брифинг Иво Биков, инспектор в отдел „Пътна полиция“ към СДВР.
Той препоръча на пешеходците да пресичат на обозначените от закона места – пешеходни пътеки, надлези, подлези, и да не изскачат на пътното платно внезапно. Преди да предприемат пресичането трябва да се огледат в двете посоки и когато са убедени, че няма опасност, тогава да пресекат, каза инспектор Биков.
Важно е пешеходците да са облечени с ярки дрехи, особено през тъмната част на денонощието, за да бъдат забелязани. Ако пък нямат ярки дрехи, могат да сложат светлоотразителен елемент на облеклото или чантата си, обясни инспектор Биков.
Зима е, асфалтът е заледен, заснежен, мокър и това удължава спирачния път на автомобилите, обясни инспекторът. Ако водачите не съобразяват добре скоростта, при тези условия може да се стигне до доста тежки пътнотранспортни произшествия, обясни инспекторът.
Шофьорите да са с повишено внимание при приближаване на пешеходните пътеки, да не предприемат забранени маневри и неправилни изпреварвания, призова инспектор Биков. Нека и да съобразяват скоростта си така че да могат да спрат, ако се наложи във всеки един момент, без да създават опасност за пешеходците и другите уязвими участници от движението, допълни той.

Previous Post

Деветата среща между туристическия бизнес и местната власт започва в Пловдив днес

Next Post

Без сериозни инциденти премина футболната среща между отборите на ЦСКА- София и Лудогорец, съобщи МВР

Scroll to top
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Приеми