Двудневен семинар „Устойчиви медии: иновации в изграждането на аудитория и генериране на приходи за независими медии“ ще се състои в София. Работилницата ще е на 30 септември и 1 октомври в хотела на бул. „Цар Освободител“ 16, съобщават от Асоциацията на европейските журналисти в България (АЕЖ-България).
По думите им събитието е подходящо за независими журналисти, ръководители на редакции и медийния проекти, както и за професионалисти в областта на бизнес развитието в медийния сектор. Целта е българските медии да се запознаят с успешни медийни модели в Централна Европа.
Фокусът на форума е върху темите за задълбочаване на познанията за и връзките с аудиторията, създаване на новинарски продукти за лоялност като бюлетини и монетизация. В семинара ще участват специалисти от САЩ и района на Централна и Източна Европа. Сред тях са Питър Ердели – директор и основател на Центъра за устойчиви медии, консултантска компания, която работи за подобряване на възможностите за финансиране на европейските медии, Дейвид Тврдън – дигитален стратег и журналист с дългогодишен опит в изграждането на модели за директни приходи от читатели, особено чрез бюлетини и подкасти и Арун Венкатараман – ръководител на звеното за глобални новинарски стратегии в Google News Initiative.
Организатори на събитието са Zinc Network и АЕЖ-България в партньорство с Google News Initiative.
/ ГН
